Klacht: Verkeerde prijzen

op 19 juli 2010 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik vraag nooit om de bon bij de kassa van een supermarkt, maar wel bij de kassa van de AH in het Lelycentre, omdat er vaak 2 tot zelfs 4 euro teveel wordt gerekend!
Dit komt door het volgende:
1. De Bonuskorting wordt niet altijd verrekend, terwijl er wel een stikker op het produkt staat en ik mijn AH pas laat scannen.
2. Bij de kassa blijkt een produkt veel duurder te zijn, dan op het prijskaartje in de schappen word aangegeven.
Dit maakt dat ik 9 van de tien keer bij de klantenservice in de rij moet staan om mijn geld terug te krijgen. Dit gebeurt dan ook wel netjes en klantvriendelijk, maar het kost mij veel tijd en irritatie. Dit is nu al een tijd zo en er veranderd eigenlijk niets. Ik heb hier al meerdere keren over geklaagd, maar ik moet mijn kassabonnen nog steeds nauwlettend in de gaten houden. Kan toch niet de bedoeling zijn.

Gewenste oplossing

Als de prijzen goed in de computer/kassa worden gezet.

Bericht van e.veline

9 jaren geleden - Dat heb ik ook altijd! Een keer ben ik zelfs voor meer dan 10 euro in die week 'belazerd', vanwege fouten in de computer en onoplettende medewerkers die geen 35% stickers aanslaan. Helaas gebeurt het nou nooit in mijn voordeel :S

Bericht van rijdende-linker

9 jaren geleden - "Helaas" zijn medewerkers van de supermarkten ook maar mensen, en mensen maken fouten. Het is uiteraard lastig, maar niet altijd te voorkomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erbee