Klacht: Telefoon 18-12 besteld, betaald NIET GELEVERD

op 22 januari 2010 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Ik kreeg op 18 december een mailaanbieding. Telefoon met 10 euro beltegoed, voor 15.00 uur besteld en betaald, volgende dag geleverd.
Ik heb al diverse keren telefonisch contact gezocht met 2 nummers van AH. Overal klachten uitgezet en het zou met SPOED behandeld worden. Ook via de mail 2 x klacht ingediend. AH reageert niet of nauwelijks. Ik ben inmiddels 3 weken verder en nog geen reactie van AH !!!!!!
SCHANDALIG !!
Hierdoor verloopt mijn dochters beltegoed ook, 16 euro als dit niet binnen 2 weken wordt aangevuld.

Gewenste oplossing

Ik verwacht compensatie gemaakte belkosten !!
Ik heb diverse keren het 0900 nummer gebeld met totaal een uur wachttijd.
Indien het beltegoed ook kwijt is 16 euro komt dat bovenop de onkosten.
Het loopt dus aardig op, en dat voor een aanbieding van 14.95 euro.
Mocht dit niet snel opgelost worden dan ga ik de rechtsbijstand inschakelen.
Wat een zooi bij AH MOBIEL !!!

Alle klachten die gemeld zijn door keetjekaak