Klacht: sneeuwvrij maken

op 25 december 2009 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Gisteren zaterdag 24 december wilde ik nog even een boodschapje halen bij Uw filiaal te Baarn. Ik ging hard onderuit want de dames en heren hadden niet gestrooid…
Met een pijnlijke pols en heup naar binnen gegaan en een chef te spreken gevraagd. Er kwam een juf aanlopen die deed alsof ik een zonde had begaan. Ze was koud en harteloos,. Haar naam was W,Haneberg. Ik eiste genoegdoening als er inderdaad zou blijken iets aan de hand te zijn met mijn pols.
We wisselden namen uit…Gelijk zaandam gebeld…en toen ik meldde over het niet strooien bij AH was dat punt 1. Het tweede vond de klachtenbalie in zaandam toch ook wel de botte houding van de vrouw. Ze dacht er vanaf te zijn met een bosje bloemen. Heb gezegd dat ze die mocht houden maar dat er wat moest gebeuren aan de gladheid. Geen tijd….was het verweer. Deze klacht is in zaandam meegenomen en er zo gauw mogelijk melding van gemaakt aan het filiaal. Ben er na HETBEZOEK aan een huisarts alsnog langs gegaan en er was nog niets gebeurd..
Ik heb een gekneusde pols en mijn heup moet ik nog afwachten als ik echt ga lopen. Mocht het misgaan dan kan ik wel – ondanks de kerst – naar een chiropraktor…Ik zal het zelf moeten betalen want mijn potje “chiropraktie”is leeg. Kosten 55,— Daarnaast moet ik 18 km rijden…Ook die kosten wil ik dan wel vergoed hebben.
Waarom het me vooral draait is dat de juf zeer klantonvriendelijk was.Weet zij wat het betekent om als 70 jarige zo hard onderuit te gaan,. Nu heb ik stevige botten maar kan ook anders zijn,. Veel klanten in baarn zijn de piepsten niet meer en heb diverse buren gewaarschuwd niet naar AH te gaan…men vond het belachelijk dat er niet gestrooid was en gingen er danook niet heen.

Bericht van Unusually

9 jaren geleden - Ik vind het een beetje overdreven allemaal.. Mischien had de winkel geen geld ervoor om te strooien, en U strooit toch ook niet voor de deur voor de mensen die er lopen? ;)

Alle klachten die gemeld zijn door Catharina