Klacht: Ongewenste reklame op mijn sonos systeem.

Peter Van Looken op 08 januari 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vandaag omstreeks 7h45 en 8h30 hoor ik met verbazing voor een tweede maal een reclame boodschap van albert hein door het sonos systeem. Nu is het zo dat ons systeem staat afgesteld op een amerikaanse country zender [koppeling verwijderd] – Absolute Country Hits. Op deze zender hebben we absoluut nog geen reclame boodschappen waargenomen, buiten reclame voor hunzelf. Zeer zeker geen nederlandstaligen! Met andere woorden deze boodschappen worden op één of andere manier op ons systeem gepusht zodat deze zender wordt weggedrukt. En dat zeer tegen onze zin, want dat is de reden waarom het systeem op die zender staat. Als ik dit gegeven doordruk, wordt er eigenlijk ingebroken op mijn systeem en wordt er ongewenste reclame gepusht. Dit is onwettig. Mijn klacht is het pushen van ongewenste reclame, en het inbreken op mijn netwerk door Albert Heyn.

Stoppen van deze feiten

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door