Klacht: klantenmisleiding

op 05 maart 2011 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jaren zijn de prijzen van AH voor prei per gewicht aangegeven.
Nu staat de prijs ineens per stuk (kwam ik achter bij de kassa). Voor één prei durven ze 0,45 te vragen.En dan ook nog eens een groot bord laagste prijs erbij. Scahndalig en volledig opzettelijk misleidend!!
Ben de markt opgegaan, 1 kilo prei voor een euro.
Doe nu al ruim 25 jaren mijn boodschappen daar, maar dit soort misselijke intuiners, bah, als ze het daarvan moeten hebben ben ik weg als vaste klant.
Verder is het aan de kassa nu ook voor de klant en cassiere lastiger. De lopende band blijft maar draaien en kan niet voor het reeds gescande deel stopgezet worden, terwijl ze dat deel ook nog eens kleiner gemaakt hebben en dus worden je boodschappen op een hoop gepropt.

Gewenste oplossing

GEEN KLANTMISLEIDING maar eerlijk en open er vooruitkomen dat de prei bij jullie absurd duur is, dus duidelijkheid, zet daar maar een groot bord bij met de hoogste prijs als je zonodig prei per stuk (hoe bedenken jullie het) moet verkopen!!
Voor de lopende band: gescheiden bediening, of, als klant, niet meer je grote boodscahppen daar doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Kaelen