Klacht: geen rosbief meer

op 28 januari 2010 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Ik was vandaag donderdagavond om 19.45 bij de vleeswarenafdeling van AH op de 2e oude heselaan in Nijmegen, waar een meisje geen rosbief meer wilde snijden, omdat de machine al was schoongemaakt.
Ik vond dit belachelijk.
Ik heb de manager erbij laten halen, die mij gelijk gaf, maar die kon er niks aan doen.
Ik zei dat hij dat meisje de opdracht kon geven om rosbief te snijden.
Dat was niet mogelijk.
Hij adviseerde mij voorverpakte rosbief.
Ik vond dit geen optie, want ik wilde verse rosbief.
Ik was erg pissig en ben naar een andere winkel gegaan om rosbief te kopen.

Gewenste oplossing

Dat de manager te horen krijgt dat dit niet kan bij een supermarkt die service zo hoog in het vaandel heeft staan en dat het mogelijk moet zijn om op dat tijdstip verse rosbief te krijgen.

Bericht van capelle1986

9 jaren geleden - Meneer, er word over de hele dag vers deli-producten gesneden. mocht dat op zijn, er word na het behandelen en schoonmaken van snijmachines en afdeling geen producten meer gesneden tot de volgende dag.U kunt toch niet verwachten dat u een aantal minuten voor sluitingstijd nog een volle bak met rosbiefpakjes ziet liggen?

Alle klachten die gemeld zijn door Strausz