Klacht: Diefstal

op 16 december 2009 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vanmiddag deed ik mijn boodschappen bij AH Doorn. Ik zag een man met donkere gelaatskleur een blikje (vis?) in de zak van zijn colbert stoppen.Verder liepen er zeker vijf mensen van dezelfde nationaliteit druk heen en weer met mandjes dan waren ze vol en dan liepen ze ineens weer met lege mandjes. Dit deugde voor geen meter. Ik waarschuwde een medewerker: zijn antwoord: “we moeten ze op heterdaad betrappen” en ging weer gewoon door met vakken vullen. Het was een ervaren man die al heel lang bij AH in Doorn werkt. Ik was geschokt.
Er wordt dus helemaal geen aandacht aanbesteed. Het is niet omdat het donkere mensen waren, daar heb ik niets tegen. Ik geef al jaren taallessen aan asielzoekers.
Maar ik voel me echt genomen. Je waarschuwt, en dat deed ik niet graag, maar er wordt helemaal niets meegedaan.
Een verontwaardigde klant.@

Bericht van nickklunder

10 jaren geleden - Bij dit soort dingen moet je eigenlijk gewoon de andere kant op kijken.Het zijn niet jouw blikjes vis en niet jouw plakken kaas.Waarom zou je risico lopen voor iets waar je toch niets aan hebt?

Bericht van carien

10 jaren geleden - Mee eens nickklunder,Wat schiet je ermee op? Vind dit ook niet onder klachten vallen.

Bericht van Jelle Baartmans

10 jaren geleden - Het is wel degelijk een klacht, dit valt gewoon onder slechte service. Ik vind het alleen maar goed dat deze heer/dame zoiets meldt, ik zou ook verontwaardigd zijn als ik zo een antwoord zou krijgen. Maar jullie hebben natuurlijk wel gelijk dat dit een wat hulpeloze klacht is.

Bericht van capelle1986

9 jaren geleden - mooi dat u het gemeld heeft, maar wij als personeel mogen wij niets doen mits we het zelf gezien hebben.AH-personeel mag ook geen tascontrole uitvoeren zonder toestemming van de klant.Dat is zonde, want zo kun je potentiele dieven afschrikken en betrappen.

Alle klachten die gemeld zijn door K. Berkel-Schilling