Klacht: Caissere in de klins al twee keer deze week

op 16 mei 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben deze week al twee keer bij ah meerhoven geweest en twee keer dezelfde caissere. vragen ze om bonus kaart ik geven zegt ze u moet het zelf scannen. ik zeg ik moet niks . u bent er voor om te scannen en ik niet bij andere cassiere s doen hun het .

Ik vertik het om dat zelf te doen ten eerste duurt zolang klant voor mij snapte er ook niks van en ten tweede ik ben geen caissere dus ik vind dat zij dat moet doen anders was ik zelf wel een caissere geworden. en de uitspraak U MOET DAT ZELF DOEN. ben ik ook niet echt van gediend. in geen een andere ah moet ik dat zelf doen.

als ze dat nog een keer doen in die AH zijn ze mij als klant kwijt en ga ik mooi mijn boodschappen ergens anders doen.

Ik hoop dat er iets mee gedaan word. zo onvriendelijk

Gewenste Oplossing:

als ze het zelf gewoon doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door b.duisters@thomabv.com