Klacht: Bezorging geannuleerd

op 23 december 2009 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Donderdag 17 december gehele kerstdiner besteld via AH online. Vandaag 22 december zou het geleverd worden, echter vanochtend een mailtje gekregen dat vanwege het slechte weer ze mijn woonwijk (Duivendrecht) niet kunnen bereiken en dat daarmee de gehele bestelling geannuleerd is. Een ander tijdstip leveren is niet mogelijk, een andere lokatie leveren is niet mogelijk, de bestelling ergens zelf kunnen ophalen is niet mogelijk. Het enige wat je krijgt is 10 euro vergoeding bij de eerst volgende bestelling.
Ronduit schadalig.

Ik heb er volledig begrip voor dat het afleveren in Duivendrecht lastig is op dit moment vanwege het weer. Maar bied een ander alternatief. Zet het klaar in een winkel en laat het mij ophalen, of breng het naar een ander adres dat wel te bereiken is. Doe in ieder geval moeite om de klant tegemoet te komen. Wat een reputatie/merkschade zeg! Voor mij nooit meer Albert Heijn.

Ik kom net uit de Albert Heijn en alle producten die besteld had zijn ook nog eens uitverkocht. Menukaarten zijn al gemaakt en nu zit ik met kerstavond met mijn familie en menukaarten maar geen eten dankzij Albert Heijn.

Onacceptabel.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneclairee03