Klacht: AH MOBIELTJE BESTELLEN VIA INTERNET

op 22 januari 2010 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Omschrijving klacht

Op 6 januari wil ik een mobieltje bestellen voor mijn dochters verjaardag via ah mobiel internetwinkel. via de link koopjeskelder kan je dan 500 airmiles inwisselen voor direct 5 euro korting op de telefoon die je wilt bestellen. Op je e mail adres krijg je dan een kortingscode die je tijdens de bestelling moet invoeren. Dit is niet gelukt ,de code werd niet gepakt dus geen 5 euro korting, wel 30 keer geprobeerd maar het lukte niet. Ik heb wel 3 x een vraag via de e mail klantenservice van ahmobiel gestuurd maar ze reageren gewoon niet. Ook geprobeert te bellen maar ik krijg geen directe medewerker aan de lijn die mij kan helpen. De week was om dat je de code moest inwisselen dus heb ik me er maar bij neergelegd dat ik die 500 air miles kwijt bent. Mijn dochter heeft nog steeds geen telefoon dus dan maar opnieuw via ahmobiel bel zonder airmiles korting. Ah mobiel garandeert dat vandaag besteld, morgen in huis. Het is inmiddels 8 dagen verder en er is nog steeds niks onderweg (betaling via ideal gedaan) Ik vind de klantenservice van ah zeer slecht. Ze zijn moeilijk te bereiken, ze geven geen antwoord ik ben erg boos over alles. Hoe lang moet mijn dochter nog wachten op haar mobiel dat als verjaardagscadootje bedoeld was. ik ben ook veel onnodig geld kwijtgeraakt aan het bellen met klantenservice (20 cent per minuut)

Gewenste oplossing

excuus naar ons voor alle ongemakken, een snelle levering van de bestelling en 5 euro extra beltegoed (voor de airmiles die we ingeleverd hebben. Een betere klantenservice en meer aandacht aan de emails met vragen en niet zomaar argeloos een email sturen dat zij de conclusie trekken dat alles is opgelost want dat is het niet.

Alle klachten die gemeld zijn door prian