Klacht: alarm een maand weg ,

op 30 juli 2013 over Spy-europe in de categorie Internetbedrijven

Uw bericht aan ons: mijn bestelnr 15669
klantnr 12-14886 hallo , even een vraag waar blijf mijn alarm , ik word hier even niet goed van , stort mijn geld van 44 euro maar gewoon terug op mijn bank , mijn bank nr 137764952 ,als jullie een goed bedrijf waren , hadden jullie gelijk een nieuwe gestuurd , mijn klacht ligt al bij klachten .nl die zijn er mee bezig , ben nu al een maand mijn geld en alarm kwijt elke keer zeggen ze iets anders zelfs mijn geld betalen ze me niet terug , en dan zegen ze weer
unit is voor onderzoek naar de leverancier, raport volgt. ik ben er zo zat van dat ik er heen rij dat het slecht afloop daar , iemand die mij bedriegt en mijn geld steeld , dat pik ik niet , ik hoop dat het binnen deze week is op gelost , anders is die X aan de buurt .

gewoon mijn geld terug en de boel op blazen daar , wat een zooitje , en ik meen het ,

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spy-europe over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spy-europe

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spy-europe nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spy-europe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spy-europe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spy-europe

Heeft op 05 november 2013 om 00:35 geantwoord

Beste heer,

We vinden het erg vervelend dat u in eerste instantie geen nieuwe unit heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor.

Wij zien dat u contact heeft gehad met onze klantenservice en dat u inmiddels het alarm weer heeft ontvangen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team, SPY-Europe
www.spy-europe.nl

Heeft op 05 november 2013 om 04:29 geantwoord

ik heb geen nieuwe gehad van Spy , wat kunnen die liegen , ik vind een bedrijf van lik mijn versje , ik zit nog met een kapotte alarm , en mijn geld kwijt , gr martin

Reactie van de melder van de klacht martin demmers

3 jaren geleden - nou heb helemaal geen nieuwe gehad , en deze is nog stuk , ben straks al een paar maand verder , ik snap nog niet dat dit allemaal mogelijk is in nl , de boel bedonderen , zulke bedrijven , gr martin

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spy-europe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door martin demmers