Klacht: Al twee weken klant, al twee weken geen internet, maar wel 60 euro betalen.

op 12 februari 2018 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben vanaf vandaag twee weken klant bij Telfort thuis internet. In deze twee weken heb ik exact nooit internet gehad. Het modem is volgens de juiste wijze aangesloten met de DSL kabel, maar het internet lampje blijft rood. Ik heb al 100 minuten gebeld met het call center, er zijn al meerdere pogingen gedaan om op afstand het probleem op te lossen, modem resetten, opties uittesten, maar dit mocht niet baten. Ook is er al een monteur geweest die bij de centrale de aansluitingen na keek maar ook zonder resultaat…
Vandaag is er 60 euro van mijn rekening geboekt (30 euro abbo kosten + 30 euro aansluitkosten) terwijl ik nooit gebruik heb kunnen maken van de aansluiting. Ik vind het schandalig dat Telfort er zo lang over doet om HUN problemen op te lossen, ondertussen wel de klant twee weken zonder internet laten zitten en blijven betalen…

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik spoedig internet ontvang van Telfort, zo niet ben ik toch genoodzaakt dit hoger op te zoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thejamaal