Klacht: al sinds 12 juli krant maar sporadisch ontvangen of te laat

op 01 augustus 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Duine

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant niet goed verloopt.
Goed dat u dit aan ons doorgeeft. U moet als abonnee op een correcte en tijdige bezorging van uw krant kunnen vertrouwen.
Wij hebben uw melding direct met de hoogste prioriteit aan onze bezorgdienst doorgegeven en nemen passende maatregelen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
Ter compensatie van de gemiste kranten hebben wij de factuurdatum van uw abonnement verschoven met het aantal gemiste bezorgdagen.
Wij verzoeken u vriendelijk iedere niet correct bezorgde krant zo snel mogelijk aan ons te melden. Alleen op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze bezorging controleren en waar nodig verbeteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u alsnog veel leesplezier met onze krant.

Met vriendelijke groeten, AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door A. Duine