Klacht: Al ruim een week onbekend wanneer bezorgd wordt

Idtz op 20 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

TrackTrace-code staat al ruim een week op ‘Bezorgtijd niet bekend’. Klantenservice door drukte gewoon niet bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten wanneer PostNL bestelling bezorgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 februari 2021 om 05:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit mijn administratie blijkt dat het even heeft gestuurd voordat wij de zending ontvangen hebben. Ik zie dat dit op 19 februari wel is gebeurd. Ik verwacht dan ook dat uw zending 20 februari wordt afgeleverd.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Idtz