Klacht: Al ruim een jaar krijgen we dagelijks post van de buren (100meter verderop) in de bus

op 11 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna dagelijks moet ik 100 meter verderop de post van onze buren brengen. Ik ben het zat en heb dit al meerdere malen aangegeven bij PostNL. De bezorger gooit structureel de post van de buren bij ons in de bus zodat hij de 100 meter niet hoeft te rijden.

Gewenste Oplossing:

dat lijkt me duidelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Smit, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat ondanks meerdere meldingen de bezorging nog niet is verbetert en dat u nog steeds post van uw buren ontvangt. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Dit wil ik uiteraard doorgeven. Zou u mij hiervoor nog aanvullende informatie willen sturen? Zou u kunnen aangeven op welke datum dit voor het laatst is voorgevallen en of deze post is voorzien van een oranje streepjescode of de melding PostNL betaald op de envelop? Kunt u ook aangeven van welk huisnummer u foutieve post ontvangt? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Arjan Smit

6 maanden geleden - Datum verkeerde bezorging 29 april 4x brief belasting 3x INGBank 1x vitens bezorgd op Graaf van Lynden van Sandenburgweg 2 3945 pb Cothen moest naar Graaf van Lynden van Sandenburgweg 12 3962 RB Wijk bij duurstede

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Smit, Hartelijk dank voor uw reactie met aanvullende informatie. Kunt u mij nog vertellen of deze post is voorzien van een oranje streepjescode rechtsonder of de melding PostNL Port Betaald rechtsboven op de envelop? Wij zijn namelijk niet meer de enige bezorgdienst in Nederland en bijvoorbeeld de Belastingdienst en ING versturen een deel van hun poststukken via een andere bezorgdienst. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Arjan Smit

6 maanden geleden - Ja, port betaald stond rechtsboven

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Smit,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Inmiddels heb ik uw klacht neergelegd bij de leidinggevende van uw postbezorger. Ik heb er bij vermeldt dat het geen incident is en dat u dus graag terugkoppeling zou zien, omdat u er goed klaar mee bent. Dit zal dan ook gebeuren. Uiterlijk 17-05 wordt er contact met u opgenomen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan Smit