Klacht: Al meer dan 24 uur geen internet & radio/tv > geen oplossing

op 21 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al 2 dagen heb ik geen radio/tv en internet. Bellen met Ziggo is zinloos want ze komen de beloftes niet na en daarnaast ligt de oplossing erin dat ik een vrije dag moet nemen zodat de monteur langs kan komen, 5 dagen later pas! Mijn apparatuur werkt en ik betaal netjes de (hoge) rekening. Het probleem ligt in hun bekabeling en die is buiten (wijkkast) Maar meedenken, flexibel zijn en de klant service verlenen…HO MAAR.

Als ze DIRECT met een oplossing komen, mij waarderen als trouwe klant (min 15 jaar) en met een PASSENDE oplossing zouden komen. De verantwoordelijkheid nemen en de woorden 'zeer vervelend' kracht bij zouden zetten door het zsm te verhelpen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht cindy klijs

10 maanden geleden - Het is nog erger dan verwacht. Ik ben 4 gesprekken lang aan het lijntje gehouden. Één van de medewerkers heeft namelijk verteld dat het een fout van Ziggo is. Ze hebben mij afgesloten i.p.v. de buren die de rekening niet betalen. Dat ze de hoogste urgentie geven v.w.b. een oplossing, is uitgesloten. Er zijn geen monteurs...Dus moet ik 6 dagen zonder radio/tv en internet zitten en zij trekken de schouders op. Belachelijk om zo benadeeld te worden als trouwe klant (>16 jaar) en maandelijks keurig EUR 54 op tijd betaalt!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cindy klijs