Klacht: Al half jaar geen reclame

op 23 mei 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben al een half jaar geen reclame ontvangen.
Heel de buurt heeft niks ontvangen.
5076ew Haaren

Gewenste Oplossing:

Al.we de reclame weer in de bus krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 mei 2021 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Mede door uw melding hebben wij besloten deze bezorger te vervangen.
Vanaf vorige weekend is er een nieuwe bezorger gestart in uw bezorgwijk.

De bezorger moet aankomend week wel nog wennen aan zijn functie en werkzaamheden maar gelukkig is dit maar van korte duur.

Wij vertrouwen er dan ook op dat de melding hierna tot het verleden zal behoren.

Met vriendelijke groet,
Afdeling kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door Berry45