Klacht: Al geruime tijd geen reclame folders gehad

op 22 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wonen in Groesbeek, postcode 6562 en hebben al geruime tijd geen folders ontvangen, wij zouden deze heel graag willen ontvangen, en weten niet waarom wij ze niet krijgen.

Gewenste Oplossing:

Wij zouden erg tevreden zijn als wij iedere week de reclame folders in de brievenbus krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 juni 2021 om 07:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Baars,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft ons folderpakket niet te ontvangen. Als échte folderfans begrijpen wij als geen ander dat u geen voordeel wilt missen. Hieronder leest u wat we met uw melding hebben gedaan.

Uw adres bevindt zich in een gebied dat bij ons bekend staat als buiten-, industrie- of nieuwbouwgebied. In deze gebieden bezorgen wij (nog) niet. Desalniettemin, wordt er continu gekeken of we ons bezorggebied verder kunnen uitbreiden.

Tip: Om toch geen aanbieding te missen vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app. U kunt zich ook gemakkelijk aanmelden op www.folderkiezer.nl, u ontvangt dan een door uzelf samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL

Mocht u alsnog vragen hebben, kunt u ons bereiken via de mail of via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag toegewenst en veel plezier met de digitale folders en/of Folderkiezer.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Jansen1955