Klacht: Al enkele dagen levering ”on hold”-DHL neemt actie

op 09 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Al enkele dagen staat de levering van mijn pakket al ”on hold”-DHL neemt actie, terwijl de verwachte leveringsdatum 24 april ”voor het einde van de dag” zou zijn, het is nu 25 april ’s avonds. Nu vraag ik me af wat er aan de hand is enof wat er mis is gegaan.

Gewenste Oplossing:

Ik zou erg tevreden zijn wanneer ik zou weten met zekerheid dat mijn pakket komt en wanneer, graag zo snel mogelijk, maar ik heb begrip voor het harde werk dat jullie doen, ondanks COVID-19. Ik zou mijn pakketje zo snel mogelijk willen zien!

Bij voorbaat dank,
Fijne avond,
Mij

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 mei 2020 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Jan
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Lhuang2001