Klacht: Al 6 jaar geen KPN huurtelefoon en huurcontract meer Toch betalen ?

op 01 november 2011 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn oude KPN huurtelefoon al bijna 6 jaar niet meer in gebruik. Het contract is in 2006 verlopen. 5 jaar geleden heb ik ‘m dan ook ingeleverd bij de primafoon winkel in Helmond. Het viel mij vanaf april 2011 op dat een bedrijf genaamd Lindorff 19 euro per maand van mijn rekening af haalde. Ik had toen geen idee waarom, dus nam ik maatregelen om deze automatische incasso te blokkeren.
Nu valt er out of the blue een vordering van Lindorff bij mij op de mat i.v.m. achterstallige huur van een KPN telefoontoestel….. WTF ?…… De kosten zijn tot aan dit moment Euro 176 en een beetje per direct te voldoen.
En dat dus voor de huur van een toestel dat al 5 jaar weg is en waar geen geldig huurcontract meer voor bestaat.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat Lindorff deze vordering in trekt vanwege het ontbreken van een geldig huurcontract en maatregelen neemt om toekomstige automatische incasso's en vorderingen te voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 07 november 2011 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht wordt door mijn collega afgehandeld. Zij zal u een e-mailbericht sturen voorzien van een inhoudelijke oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Freezer55666