Klacht: Al 5 weken geen Spotta folders ontvangen

Jacqueline_54 op 17 december 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 5 weken ontvangen wij geen Spotta folders. Iedere week maak ik daar melding van, maar dat lijkt niet te helpen. Nooit krijg ik bevestiging of een reactie op mijn klacht.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat weer iedere week de folders bezorgd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 december 2021 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij betreuren het dat de melding niet is hersteld.

De melding is direct doorgezet naar de afdeling bezorgen, met het dringende verzoek dit zo snel mogelijk op te lossen. De afdeling bezorgen gaat verdere maatregelingen treffen om de melding zo spoedig mogelijk op te herstellen.

Als u een melding indient via het klachtenportaal op onze website dan krijgt u een ander vorm van een reactie en/of terugkoppeling. Na het afronden van uw melding verschijnt er in de webpagina een pop-up waarin is vermeld dat de melding in behandeling is genomen en is doorgezet naar de bezorgservice.

Onze excuses en een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline_54