Klacht: Al 3 weken geen internet bij Tele2

op 18 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben overgestapt van KPN naar Tele2 20Mbit internet.
Het zou op 29 juni worden opgeleverd. Maar er was geen ADSL-signaal op de afgesproken tijd, dus geen internet.

Op 4 juli (5 dagen later pas) kwam er een monteur van KPN. Tele2 zou twee of drie dagen later bellen over het rapport van de monteur. Ik heb niets gehoord en moest er zelf 3x achteraan bellen bij Tele2. De klantenservice wist me uiteindelijk te vertellen dat er een field engineer aangestuurd zou worden. Dat zou 3 werkdagen duren. Na 3 werkdagen gebeurde er niets, dus belde ik weer. Het zou 5 werkdagen duren.
Op 7 juli kreeg ik een sms van het hoofdkantoor dat er een field engineer ingepland zou worden. Na 5 werkdagen gebeurde er niets, dus belde ik weer. Het zou 10 werkdagen duren. Na 10 werkdagen gebeurde er nog steeds niets, ik kreeg nu geen nieuwe datum. Het is nu 18 juli, 11 dagen na de sms van het hoofdkantoor dat er een engineer ingepland zou worden en er is niets gebeurd. Ik heb zojuist voor de 30ste keer de klantenservice gebeld maar niemand kan me verder helpen.

- Geef een USB-modem in bruikleen waarmee ik mobiel kan internetten zolang het ADSL-internet niet werkt.
- Vergoeding van de kosten voor het bellen naar de helpdesk
- Vergoeding voor de periode dat ik zonder internet zit
- Vergoeding voor de ontstane ongemakken
- Vergoeding van alle online abonnementen die ik betaal maar geen gebruik van kan maken

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vera Frohn