Klacht: Al 3 weken geen bezorging, zonder briefje ophalen op postkantoor

op 18 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij ontvangen veel pakketjes, en momenteel wordt er al 3 weken niets van POSTNL meer bezorgt op ons adres. Er is steeds geen kaartje achtergelaten, maar bij toeval komen we er steeds achter dat alle pakketjes gelijk naar een afhaalpunt wordt gebracht.

in de eerste week hebben we een klacht ingedient voor 4 pakketjes via de telefoon, hierna een enquete ingevuld hierover met dat we graag worden teruggebeld, aangezien vorige week ook nog eens 4 pakketjes hetzelfde hadden. Geen reactie ontvangen op de enquete / geen terugbelafspraak o.i.d.

Deze week hebben we al 2 pakketjes die ook rechtstreeks naar het afhaalpunt zijn gebracht. Het afhaalpunt zag dat de postbode zogenaamt maar 1x is langs gegaan en vind het ook raar dat dit niet 2x is en er geen briefjes worden achter gelaten. Er wordt zelfs niet aangebeld. Nu horen we van dat afhaalpunt dat wij dit moeten melden bij de verzender van het pakket, zodat deze contact kan opnemen met zijn/haar contactpersoon. Dit is zeer omslachtig, en wij zouden graag willen dat de postbezorger wordt aangesproken!

Wij willen graag dat de postbezorger wordt aangesproken, zodat hij gewoon weer langskomt, aanbelt en desnoods een briefje achterlaat als pakketjes naar het afhaalpunt(postkantoor) worden g4estuurd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht 123kelly123

1 maand geleden - 3SRETA2773718 3SIMU0008945815 Deze twee pakketjes ook zojuist opgehaald terwijl er geen briefje lag.... Mvg kelly emming

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 oktober 2016 om 13:30 geantwoord

Geachte mevrouw Emming,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u al vele malen geen kennisgevingen heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een melding van is gemaakt om dit met de pakketchauffeur(s) te laten bespreken. Hier heb ik de barcode 3SIMU0008945815 aan toegevoegd. Van het feit dat u van 3SRETA2773718 geen afhaalbericht heeft ontvangen heb ik een aparte melding gemaakt, omdat u deze apart via briefpost hoort te ontvangen. Ik hoop dat dit heel snel beter zal gaan verlopen.

Heeft op 18 oktober 2016 om 16:32 geantwoord

Bedankt. Graag hoor ik nog wel wat er nu aan gaat worden gedaan.
We hebben zojuist nog 2 pakketjes opgehaald zonder dat er iemand langs is geweest en zonder briefje.
Wilt u deze ook toevoegen:
3STTZT213001381
3SZWCT000153679

Via de track en trace van nog een ander pakketje kregen we weer de 'niet thuis'' melding en dat dit pakketje morgen nogmaals wordt aangeboden. met dit pakketje gaat het dus ook mis, want we zijn de hele dag op kantoor en we kunne via onze telefoon zien dat er niet is aangebeld toen wij er niet waren (want de bel staat doorgeschakelt naar een telefoonnummer.) Dit pakketje heeft track en trace nummer:
3SYPUB00905565
Dit is een zeer kwalijke zaak want hierin zit hondenvoer!!! Dit hadden we vandaag nodig!!

Met pakketbezorgers van DHL, UPS, EMS etc. hebben we geen problemen, het zijn de afgelopen weken echt alleen de pakketten die via PostNL gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door 123kelly123