Klacht: Al 2 x geen a.h. folder ontvangen

op 18 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 september 2018 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Molleman,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van folders op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Spijtig te horen dat u de folders niet heeft ontvangen. Ik kan niet achterhalen wat de reden is waarom u de folders niet heeft ontvangen. Helaas kan PostNL deze niet alsnog bij u bezorgen. Wilt u de folder toch hebben, dan kunt u die ophalen in een van de winkels of bekijken op internet of op Spotta.nl. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik hier direct een melding van kunnen maken. U ontvangt hier geen terugkoppeling op. Ik hoop dat u de folders in het vervolg wel mag ontvangen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wae.mol@upcmail.nl