Klacht: aire brah niet geleverd

op 11 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

aire brah 19-9 besteld en is betaald ook plus verzend kosten die ik niet zou hoeven te betalen ,doch echter nog niets ontvangen ,mails word niet gereageerd en besloot maar weer eens te bellen maar heb keuze 1 genomen daar keuze 2 ik niemand aan de lijn krijg alleen muziek .

een Mw stond me vriendelijk te woord en vertelde me dat ze wellicht volgende week er zijn ,vanuit Amerika moesten ze komen en het was een run geworden op de aire brah.

Als dat inderdaad zo is waarom niet even een mail terug met die bevestiging ,heb er zo vele gestuurd die ook weer terug kwamen met undelivered

voordeel zou zijn minder klachten en een een goed gevoel over het hele Tommy gebeuren ,het is niet prettig dat er geld van je bankafrekening is af genomen en dat het daarna een drama aan het worden is .

Ik wacht nu dus verder af en zal zeker weer een bericht achterlaten als het goed is gekomen ,maar voor als nog vind ik het dubieus en jammer als het bedrijf er zo mee om gaat ,het gaat je toch al je klanten kosten uiteindelijk.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 18 oktober 2011 om 14:19 geantwoord

Excuses gemaakt, levering vertraagd. Pakketten worden geleverd in week 44.

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - U moet nog wachten op levering zie ik. Dit is een standaardantwoord op ALLE klachten. Ze hadden ook alle mensen netjes kunnen inlichten via de mail. Maar dat doen ze niet, ze willen namelijk dat u belt, dat levert geld op... Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient veel geld door klanten die gaan bellen via de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Alle klachten die gemeld zijn door zanten