Klacht: aire Bra

op 04 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zelfde als de vorige klachten 16 septemer besteld en betaald 49:95 nu 4 oktober nog steeds niets ontvangen,vele Emails gestuurd nooit antwoordt gekregen ben er voor de 2 de maal ingetrapt 1x geld terug laten storten ging toen goed moet het nu maar wachten of het deze keer ook lukt
ingelogt op op mijn tommytelleschop order status daar staat dat ik geen bestelling heb gedaan ra ra hoe kan dat

Gewenste Oplossing:

geld terug of binnen 3 dagen mijn bestelling in huis

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 04 oktober 2011 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Levertijd aan de klant doorgegeven en excuses aangeboden.

Heeft op 04 oktober 2011 om 17:39 geantwoord

Heel hartelijk bedankt voor uw bemoeienis in deze, als er drang achter zit kunnen ze mijn order dus wel vinden.
Nu maar afwachten of ze zich deze keer aan hun woordt houden en mijn bestelling deze week bezorgd wordt zoals gemeld in de E mail die ik nu van ze heb ontvangen.
Ik heb er slapeloze nachten van gehad nu dus nogmaals heel erg bedankt
(Ik wens de andere mensen met de zelfde problemen ook een goede oplossing toe)
. Hartelijke groeten Mevr M.J. Martens
Eemnes

een goede

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tommy Teleshopping beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pietriet