Klacht: aire bra 3 voor 1

op 09 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Er is mij beloofd dat ik 3 weken nadat u het bedrag van mijn rekening hebt afgeschreven ik mijn bestelling in huis zou hebben. Misschien wel eerder want het was voorradig.
Ik heb een tweede set erbij besteld. Inmiddels is het bedrag (€ 98,85 incl. verzendkosten) 14 september al afgeschreven. Het kn: PID2078554990T.
Ik hoop dat ik nu mijn spullen zo spoedig mogelijk in huis heb, anders zou ik graag mijn geld op mijn rekening terug gestort willen hebben en annuleer ij mijn bestelling.
Bij voorbaat hartelijk dank

Zo spoedig mogelijk in huis of annuleer mijn bestelling en stort mij betaling van 98,98 euro terug

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 18 oktober 2011 om 12:06 geantwoord

Levering vindt plaats in week 44.

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - U moet nog wachten op uw producten zie ik. Dit is een standaardantwoord op ALLE klachten. Ze hadden ook alle mensen netjes kunnen inlichten via de mail. Maar dat doen ze niet, ze willen namelijk dat u belt, dat levert geld op... Mail beantwoorden ze niet: iedereen krijgt bijna een mail dat er een storing is geweest. Toeval? Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient veel geld door klanten die gaan bellen via de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Alle klachten die gemeld zijn door tommytele1