Klacht: Air-Bra

op 25 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Bij Tommy Teleshopping op internet de Air-bra besteld op 27 september 2011 en betaald met iDeal op 27 september 2011. Nu, 25 oktober nog steeds niets ontvangen. Getracht contact te maken dmv bellen ( 0900-0400032) Is echter constant in gesprek ( of men heeft de hoorn van de haak gelegd) Vervolgens de klantenservice een e-mail gestuurd op 20 oktober 2011. Kreeg direct een e-mail terug dat de vraag in behandeling is genomen en dat ze zo spoedig mogelijk zouden antwoorden. Na 5 dagen nog geen antwoord. Weer een e-mail gestuurd door hun antwoord te beantwoorden maar ook dat heeft geen zin. Krijg de indruk dat ik mijn geld kwijt ben.
Vandaag 26 oktober 2011 om 13.00 uur werd mijn bestelling afgeleverd dus toch nog goed gekomen. Ik denk alleen dat Tommy Teleshopping anders met de bestellingen en de klanten (vwb service) om moet gaan.

Indien niet snel geleverd, dan geld z.s.m. terug

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Heeft op 28 oktober 2011 om 08:11 geantwoord

De klacht is inderdaad opgelost zoals ik al in de tekst van mijn klacht had aangegeven. Het excuus van Tommy Teleshopping was dat door onvoorziene omstandigheden de levering later was dan de bedoeling was.
Ik vind echter dat als dit zo is, men dat best aan de klant(en) mag laten weten. Desnoods bij hun reclame op televisie.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 28 oktober 2011 om 09:34 geantwoord

Pakket is op 26/10 bij de klant afgeleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door MarVer2011