Klacht: AH Krantje

op 23 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Hr/mevr,

Iedere Zaterdag wordt normaal gesproken het AH krantje bezorgt.
Maar bij ons wordt het krantje alleen bezorgd als wij post hebben.
Hebben wij geen post,dan worden wij gewoon over geslagen,en krijgen wij geen krantje.
Ik neem aan,dat Uw personeel niet betaald wordt,om zo verschillende adressen over te slaan.
Ik begrijp dat de besteller of bestelster dit wel goed uitkomt,want dan zijn ze eerder thuis.
Ik hoop dat er wat tegen ondernomen wordt.

Met vriendelijke groet,

G.J.Keizer

Gewenste Oplossing:

Ik Hoop dat hier wat tegen ondernomen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte Heer/Mevrouw Keizer, Uit uw bericht begrijp ik dat u alleen folders van de AH ontvangt als u post ontvangt. Ik begrijp dat dit absoluut niet fijn is voor u. Gaat dit om ongeadresseerde huis-aan-huisfolders? PostNL is sinds 1 januari 2016 gestopt met het bezorgen van deze folders op dinsdag. Alleen op zaterdag en donderdag wordt nog ongeadresseerd drukwerk bezorgd. De reden hiervoor is dat de meeste klanten de folder in het weekend lezen en hierdoor sluiten we beter aan bij het winkelritme van onze klanten. Ik hoor graag van u of het om dit soort poststukken gaat. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Keizer, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Keizer,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door G.J. Keizer