Klacht: AH folder word niet bezorgd

op 22 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Hitzert, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de AH folder niet bij de nieuwe appartementen bezorgd wordt. Ik wil u hier dan ook graag mijn excuses voor aanbieden. Begrijp ik goed dat uw adres (Nieuwestraat 19) één van deze appartementen is waar deze folder niet bezorgd wordt? Kunt u ook aangeven voor welke huisnummers dit nog meer geldt? En er is geen sprake van een nee/ja of nee/nee sticker op de deur? U heeft de betreffende folder nog niet eerder op de zaterdag op uw adres ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet, zodat ik hier melding van kan maken en dit naar de verantwoordelijke afdeling gestuurd kan worden. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht folder bezorging

1 jaar geleden - Afgelopen zaterdag de folder ontvangen er waren meerderen bewooners die de folder niet kregen nu afwachten of hij zaterdag n de brievenbus zit. M.V.G. P Hitzert

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 september 2017 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hitzert,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat u afgelopen zaterdag de folder wel heeft ontvangen, maar andere bewoners niet. Ik verzoek u de betreffende bewoners te adviseren contact op te nemen met onze klantenservice om hiervan een melding te maken. Indien u zelf toch ook opnieuw de folder niet ontvangt of indien er andere onregelmatigheden zijn in de postbezorging verneem ik dit uiteraard graag van u. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door folder bezorging