Klacht: AH folder al weken niet ontvangen

op 10 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer van Wijk, Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat uw ouders al meerdere weken geen AH folder hebben ontvangen. Kunt u aangeven om hoeveel weken dit gaat en of ze voorheen de folder wel hebben ontvangen? Hebben ze geen anti-reclame sticker? Wat is het adres van uw ouders? Of heeft u dit adres en hun contactgegevens al afgeschermd onder uw naam doorgegeven? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer van Wijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:42 geantwoord

Geachte heer van Wijk,

Heeft op 27 december 2017 om 12:14 geantwoord

ik heb echter wel geantwoord op de vragen van jullie kant.

Alle klachten die gemeld zijn door Ac v wijk