Klacht: AH folder

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte meneer Zijlstra, Uit uw bericht begrijp ik dat u de Albert Heijn folder al enkele weken niet meer ontvangt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en graag ga ik samen met u op zoek naar een oplossing. Ik zal voor u een registratie maken en doorsturen naar ons depot zodat we het verzendtraject kunnen doorlopen. Daarvoor zou ik alleen nog graag willen weten of u een Nee/Ja of Nee/Nee sticker op uw brievenbus heeft zitten. In de tussentijd kunt u terecht op https://www.spotta.nl/. Hier vindt u een groot aanbod aan folders. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte meneer Zijlstra, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Zijlstra,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Bauke Zijlstra