Klacht: AH folder

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte meneer Zijlstra, Uit uw bericht begrijp ik dat u de Albert Heijn folder al enkele weken niet meer ontvangt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en graag ga ik samen met u op zoek naar een oplossing. Ik zal voor u een registratie maken en doorsturen naar ons depot zodat we het verzendtraject kunnen doorlopen. Daarvoor zou ik alleen nog graag willen weten of u een Nee/Ja of Nee/Nee sticker op uw brievenbus heeft zitten. In de tussentijd kunt u terecht op https://www.spotta.nl/. Hier vindt u een groot aanbod aan folders. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte meneer Zijlstra, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:52 geantwoord

Geachte meneer Zijlstra,