Klacht: AH folder

op 28 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij krijgen de AH folder zaterdags alleen als wij andere post hebben ik heb de postbode in de gaten gehouden maar hij levert AH folder nergens alleen waar post bezorgt al enkele weken in de gaten gehouden ik denk niet dat de bedoeling is

met vriendelijke groet

H Pijnappels
Groenhoeven24
5446aa wanroij

Gewenste Oplossing:

iedere week de folder

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Pijnappels, In uw bericht geeft u aan dat u de afgelopen weken geen AH folders heeft ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit voor u heel vervelend is en bied u hiervoor mijn excuses aan. Ik zou hier graag een melding van willen maken, maar heb daarvoor nog wel wat aanvullende informatie nodig. Graag zie ik een antwoord tegemoet op de volgende vragen: * Heeft u wellicht een Nee/Ja of Nee/Nee sticker op uw brievenbus? * Heeft u eerder wel Huis-aan- Huis folders ontvangen? * Sinds hoeveel weken ontvangt u geen AH reclamefolders? * Zijn er nog meer folders die u mist? Zo ja, welke? Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Pijnappels, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 juni 2016 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door HUUB@PIJNAPPELS.EU
x