Klacht: ah bonnusboekje

op 12 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben de bonusboekje niet gehad en de buren ook niet wij hebben geen ja/nee sticker

Gewenste Oplossing:

hoopt snel weer goed komt want we zijn ah klant dus

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Bijwaard, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat zowel u als uw buren geen AH bonusfolder hebben ontvangen. Ik begrijp dat dit vervelend voor u is, en ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Helaas kan ik niet zorgen dat deze folder alsnog bij u wordt bezorgd. Ik wil wel graag namens u een klacht doorgeven, zodat dit incident met de bezorger kan worden besproken. Daarmee kunnen we voorkomen dat dit nogmaals gebeurd. Om uw klacht goed te kunnen verwerken, zou ik graag wat informatie van u ontvangen. Kunt aangeven op welke datum(s) deze folder bezorgd had moeten worden? En wat is uw volledige postcode? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 dagen geleden - Geachte heer, mevrouw Bijwaard, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door j bijwaard