Klacht: Agressieve verkoop, misleiding

op 19 juni 2016 over mttm in de categorie Telecomwinkels

Het begon met een brief dat mijn huidige contract bij KPN per 1 juni 2016 zou aflopen en dat ik het contract bij MTTM moest voortzetten met fantastische kortingen. Onzin: mijn huidige contract bij KPN loopt nog tot 1 april 2017, alleen kunnen zakelijke klanten per 1 juni 2016 opzeggen omdat KPN de tarieven heeft verhoogd. Ik heb meteen schriftelijk aangegeven dat ik niet op dit aanbod wilde ingaan. Tot mijn verbazing ontving ik enkele weken later een aantal e-mails dat mijn aansluiting bij MTTM in voorbereiding was en dat ik een intake formulier moest invullen. Weer heb ik dit keer zowel per e-mail als per post met klem aangegeven de aansluitingsprocedure per direct te stoppen en met de mededeling dat mijn contract bij KPN gewoon doorliep na 1 juni 2016. Helaas zonder resultaat: Ik kreeg hierna weer enkele e-mails betreffende de voortgang van mijn aansluiting.
Kortom, deze organisatie maakt zich schuldig aan agressieve verkoop en misleiding en sturen ze spam berichten. Indien deze lui doorgaan met deze onzin zal ik ze rechtswege aanpakken.

Wanneer MTTM stopt met mij te bestoken met hun spam.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar mttm over deze klacht.

Bericht van mttm

3 maanden geleden - Beste M. van Straaten, Allereerst is het nooit de bedoeling van MTTM.nl geweest om u, op wat voor manier dan ook, te misleiden. Ik vind het dan ook zeer vervelend om te vernemen dat u het contact met MTTM.nl wel als zijnde misleidend heeft ervaren. Ik heb begrepen dat uw klacht inmiddels opgelost is. Ik wil u via deze weg, namens MTTM.nl, excuses aanbieden omwille de klacht. Met vriendelijke groet, Fleur Meesters MTTM.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door mttm in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat mttm een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mttm

Heeft op 19 december 2016 om 16:18 geantwoord

Beste M. van Straaten,

Ik wil u via deze weg, namens MTTM.nl, excuses aanbieden omwille de klacht.

Fleur Meesters
MTTM.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mvanstraaten