Klacht: AGRESSIEVE VERKOOP EN OPDRINGERIGE FACTUREN

op 18 mei 2016 over MediaTrend Publicaties in de categorie Websites - Building en Hosting

Op maandag 9 mei werd door Mediatrend gebeld, door ene M de W met een mooi verhaal over hun website bouw en verbouw.nl. Mijn man vond dit goed klinken en ging in op het voorstel voor vermelding op de site voor eur 385 ex BTW voor 2 jaar.
Mijn man vroeg om bevestiging met vermelding van alle voorwaarden en mogelijkheden en hem daarbij werd gewezen op de vrijheid om binnen 7 dagen te ontbinden.
Er volgde niets. Na 3 keer bellen door mijn man op dinsdag en woensdag was Mark de Waard niet bereikbaar en de \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’administratie\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’ zou het nakijken waar de info en bevestiging bleef
Ik heb vervolgens op vrijdag 13 mei de dame gesproken van administratie, die de welkomstmail z.g. al had gestuurd ….wij nooit ontvangen !! en het opgenomen gesprek. Ze wees mij ook op het recht tot annuleren binnen 7 dagen.
Ik zei dat ik eerst de welkomstmail wilde zien met alle info en voorwaarden. Toen dit niet kwam heb ik een mail gestuurd dat wij in afwachting van meer concrete info voorzichtigheidshalve de opdracht ANNULEREN. Dit is ruim binnen de 7 gestelde dagen na opdracht en overigens heb ik op hun web-site gevonden dat het 7 dagen na factuurdatum is.
Er volgde geen antwoord hierop, maar om 19.00 \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’s avonds ontvingen wij de factuur van eur 385 ex BTW en nog steeds geen overige info etc.
Op dinsdag kwam een bevestiging van ontvangst van de mail van onze annulering met een verzoek om dit ook te doen via een opzegformulier op hun site én via aangetekende post.
Ik heb de voorwaarden nagezien en hier staat vermeld dat annuleren kan via opzegformulier van de site óf via aangetekende post.
Overigens is volg mij wettelijk bepaald dat je mag annuleren op dezelfde wijze als dat je een overeenkomst aanvankelijk bent aangegaan, dus telefonisch !!
Het mooie komt nog, je kan annuleren maar je moet eur 50,- ex BTW annuleringskosten betalen ivm gemaakte kosten en vermelding op hun web-site tot moment van annulering….pure diefstal dus.
Nog een mooi detail, de verkoper M de W stelde dat hun website zeer goed vindbaar is bij zoektermen bij het zoeken van stukadoors via Google, maar dit is absoluut niet waar! Na 15 pagina\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’s zoeken op Google waren zij nog niet zichtbaar en ben ik gestopt te bladeren. Zij investeren dus 0,00 van de duur betaalde vermeldingen om hun website en dus de vermelde bedrijven vindbaar te maken.
Ik ben niet van plan een cent te betalen, als zij incasso\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’s gaan sturen stuur ik ze terug en kopietjes door naar fraudehelpdesk.nl en de bedrijfsvereniging.
Pas dus op met dit \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\”list en bedrog bedrijf\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\” !!!! en laat je niet imponeren door hun mooie praatjes etc.
Hoe meer mensen zich beklagen hoe beter !!

Ik zou tevreden zijn als ze zich netjes opstellen en niet zonder er een eur aan uit te geven zich presenteren als bonafide bedrijf die ondernemers wil helpen vindbaar te zijn. Van de betaalde gelden kunnen zij via Google advertentieruimte kopen en hun web-site prominenter laten verschijnen. Daarmee kunnen ze mi veel meer geld verdienen en succesvol zijn omdat ze goede reputatie en resultaten krijgen en hun klanten zijn blij.
Nu willen ze helaas lucht verkopen en stoppen alles in de eigen pocket.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MediaTrend Publicaties over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht ARKADL

7 maanden geleden - De klacht is door bouwenverbouw.nl afgewikkeld en de factuur is ingetrokken, onze feed-back zal ter harte worden genomen volgens de medewerker die ons heeft gebeld. Wij zijn hiermee tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door ARKADL