Klacht: Agressieve telefoontjes en bedreigingen van verschillende medewerkers van Strateus

op 24 juli 2017 over Straetus in de categorie Incassobureaus

Strateus gebruikt zeer agressieve taal maar ook bedreigingen naar ons kantoor personeel, ook naar mij toe, maar dat doet mij weinig want ik weet dat ik in mijn recht sta en zeg dan ook naar Strateus toe dat ze beter in hun eigen belang kunnen stoppen met de ‘ vordering’ omdat ze dit alleen maar steeds meer gaat kosten want ik betaal echt niet maar als ze door willen gaan ze naar de rechtbank kunnen gaan maar dat durven ze niet omdat ze weten dat ze dat gaan verliezen, vandaar de agressieve benadering door hun medewerkers

Als ze naar de rechtbank gaan met de vordering of ermee stoppen want dit is inmiddels al het 3e incasso bureau dat het probeert

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Straetus over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Straetus in behandeling genomen

Bericht van Straetus

3 weken geleden - Beste Wim, Wat vervelend dat u nare ervaring heeft met Straetus, ik wil dit graag met u bespreken. Kunt u mij doorgeven of u de klacht al doorgegeven heeft aan de vestiging? Welke bevestiging betreft het en met wie van Straetus heeft u contact? Kunt u mij het dossiernummer doorgeven? Met vriendelijke groet, Crijn Janssen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Straetus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Straetus

Heeft op 01 augustus 2017 om 15:05 geantwoord