Klacht: Agressieve postbezorger

op 03 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 17 juni werd er pakkje van mij bezorgd door een nogal agressive bezorger. Meneer belde aan en klepperde heel hard aan de brievenbus mijn man keek uit het raam en zegt “ik kom eraan”, meneer vond het te lang duren en gooide het pakje op de grond en liep weg. Mijn man doet de deur open en hij gilde tegen hem dat wij de volgende keer de deur sneller open moeten doen, en dat wij de huisbel moeten maken(doet het gewoon). Mijn man zegt “u zag mij toch aankomen”, hij zegt dan had je maar sneller moeten zijn mogool. Hij bleef maar gillen! Deze bezorger willen wij nooit meer aan de deur hebben,hij moet maar ander werk gaan zoeken hij is uitgewerkt.

Gewenste Oplossing:

Dat deze bezorger aangesproken wordt op zijn gedrag. Want er had ook iemand anders daar gewoont kunnen hebben die slecht ter been is en daardoor niet zo snel bij de voordeur kan zijn. Ook moet hij een cursus klant vriendelijkheid gaan doen........

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Joerawan, Allereerst bedankt voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat u 17 juni jl. nogal een vervelende ervaring hebt gehad met één van onze bezorgers. Deze sloeg nogal verachtelijk taalgebruik uit toen uw man de deur (naar zijn beleving) niet snel genoeg open deed. Uiteraard wil ik u hiervoor allereerst mijn excuses aanbieden, want dit is ronduit ongehoord. Graag kijk ik welke stappen er tegen de bezorger te ondernemen zijn. Zou u mij daarvoor de 3S-code kunnen sturen van het pakket wat de bezorger die dag bij u afleverde. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Joerawan, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Naast de info die al is gevraagd zou ik ook graag nog uw huisnummer ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht tewa

4 maanden geleden - Huisnummer 189 Er zat geen 3 s code op

PostNL

Heeft op 11 juli 2017 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Joerawan,

Zonder track en trace code kan ik niet achterhalen om welke bezorger het gaat dus kan ik ook geen klacht voor u aanmaken. Er rijden namelijk meerdere bezorgers op dezelfde route.

Mocht het nogmaals voorkomen stuurt u dan direct de 3S code naar ons dan kunnen we een klacht voor u doorzetten. Mocht u de code nog vinden dan kunnen we de klacht altijd nog voor u aanmaken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tewa