Klacht: agressieve postbesteller

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag belde een post bezorger van post.nl rond 11:00 .
Mijn vrouw was thuis en is ziek dus ze deed niet open en verwachte ook niets. Toen stond hij boven aan de deur te bonken waarvan mijn vrouw zich dood schrok en uiteindelijk deed ze maar open en die man was in de war het pakket was voor iemand anders hij vergiste zich in het nummer!!

Gewenste Oplossing:

Als die man aan het juiste adres beld en niet zo maar luk raak!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bron,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat deze bezorgen bij jullie heeft aangebeld en uw vrouw zo heeft laten schrikken. Mijn excuses hiervoor.
Zonder barcode of kenteken kan ik niet achterhalen welke bezorger dit geweest is, maar aangezien de bezorger zelf al aangaf dat het om een vergissing ging ga ik ervan uit dat dit niet meer zal gebeuren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door leonidas08