Klacht: Agressie in het verkeer

op 06 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Twee chauffeurs van jullie reden op de fabriek straat in deurne om 13.19. Ik maakte een foutje toen werden hun boos en sprongen uit de auto en vervolgens werden twee personen van Marokkaanse afkomst heel boos en bedreigden mij.ik ben van plan om aangiften te gaan omdat het een doods bedreiging was ,ik ben heel erg geschrokken van de situatie

Als jullie wat aan de klacht doen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Beste Leo, Wat een bizarre situatie, allereerst uiteraard mijn excuses voor dit voorval, ik begrijp heel goed dat u hiervan geschrokken bent! Ik wil dit graag hoger op laten pakken, hiervoor wil ik u vragen om alle gegevens die u heeft in een e-mail naar webcare_parcel@dhl.com te sturen o.v.v. 546832, indien u heeft ook graag het kenteken van het busje van de chauffeurs. Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 20 oktober 2016 om 07:55 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Leo steinbach