Klacht: Aggressive, Brutal Cahuffeur

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Heer/Mevrouw,
Ik heb net pakket ontvangen met trackingnummer JVGL05838339579226089249.
wilen jullie zorgen dat de schaffeur niet meer terug komt bij Philips (Boschdijk 525) anders wordt geen pakket van hem ontvangen want chauffer is aggressive en Brutal en dit was niet eerst keer maar vaker gebeurt dus AUB.
Mvg

Gewenste Oplossing:

er zijn ook heel aarding chaffeurs maar deze die vanochtend geweest is jammer genoeg niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Een chauffeur hoort zich ten alle tijden representatief en professioneel te gedragen. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en dit met de betreffende chauffeur besproken kan worden. Graag ontvang ik van u een toelichting, op wat er is gebeurd of gezegd. Dit mag u me ook mailen via webcare_parcel@dhl.com. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken.

Met vriendelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door samsu.khoja@philips.com