Klacht: aggressieve postbezorger en aggressieve hond

op 19 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een klacht over een van uw postbezorgers. zowel op het depot naar collegas toe als naar gewoon mensen op straat reageert ze altijd heel aggresief. vaak mensen uitschelden en schreeuwen. dit gebeurt zowel in functie als buiten functie. ook loopt ze b=vaak haar hond uit te laten en de hond loopt vaak los en rent dan grommend en aggressief op me af en wil me aanvallen. Het is al de derde keer dat die hond me te pakken had en nu begin ik het zat te worden. Als ik er op rustige toon dan iets van zeg wordt ik meteen toegesnauwd en begint ze te schreeuwen. nogmaals dit gebeurt zowel met haar postnl uniform aan als uit en ook op het depot naar collega postbodes.

Het is nu al de 10e keer dat ik ben uigescholden of uitgesnauwd en inmiddels al de derde keer dat die hond me te grazen wilde nemen. op verzoeken om die hond aan de lijn te houden wordt ik dus gewoon uitgescholden en toegesnauwd.

Deze hele verbale aggressie van haar en de aggressie van haar hond ben ik nu goed zat.

Ik wil dat jullie haar op dit gedrag aanspreken. als jullie niets doen dan doe ik aangifte bij de politie tegen postnl en deze specifieke medewerker.

Haar naam is Irma Verlaan
Hazelaarstraat 1, ter aar.

ze werkt op het depot aardamseweg 21, ter aar.
Ik eis dat jullie haar op dit gedrag aanspreken.
Overigens werken er nog een stuk of 4 andere vrouwen die verbaal heel aggresief zijn. allen werkzaam op aardamseweg 21 in ter aar. ik heb er al een paar keer een paar vechtend en haren trekkend naar buiten zien rollen. echt niet normaal en associaal hoe dat daar gaat.

ontslag. ik dacht namelijk dat een bewijs van goed gedrag nodig was maar dit gedrag valt daar totaal niet onder. jullie hebben mensen voor minder ontslagen denk ik.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht taomacuzuh

5 maanden geleden - waar blijft de reactie van postnl? (er staat dat dit bericht van postnl komt maar dat is dus niet zo, deze reactie komt van de klager).

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw van der Stap, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat een van onze bezorgsters agressief gedrag vertoont tijdens en buiten haar werkzaamheden. Ik begrijp dat u hier niet van gediend bent, mijn excuses voor dit gedrag. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Op welke datum heeft het laatste voorval plaatsgevonden en wat is er precies gebeurd? - Wat is uw volledige adres? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht taomacuzuh

5 maanden geleden - Ze doet dit altijd. Er gaat geen dag voorbij of iemand moet het ontgelden. Je kan niets aan haar vragen en je wordt meteen toegesnauwd. Als ze het niet bij mij doet is het wel bij een collega. Als u mij niet geloofd vraag maar na op het depot waar ze werkt. Elke dag wordt er wel geschreeuwd naar iemand en het kan nooit eens op een normale toon. Ook kom ik haar regelmatig in haar post outfit tegen en dan laat ze even de hond uit tussendoor of na het werk of ervoor en die hond heeft een gedrags probleem en probeert mij elke keeer te pakken te nemen Als ik dan vriendelijk vraag of ze die hond aan de lijn wil doen (want dat is de wet) en ik vraag het echt vriendelijk wordt ik meteen weer uitgesnauwd of begint ze te schreeuwen. Ik heb haar al proberen uit te leggen dat als de hond aan de lijn is dat deze situaties niet kunnen onstaan en er zijn speciale losloop gebieden voor de hond. Maar ik wordt altijd op aggressieve wijze benaderd. Ik vraag me afof ze wel eens normaal kan praten. volgens mij kan ze enkel maar toesnauwen en schreeuwen. Ze doet dit niet naar alleen mij maar bij iedereen, ook collegas. Je kan beter vragen wanneer ze wel normaal doet want ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar ik denk nietdat jullie er wat aan gaan doen want ik lees wel meer klachten over willekeurige andere bezorgers op de klacht.nl zoals oa psychopatische/ sociopatische bezorgers die binnendringen in een woning tijdens bezorgen en dan sexueel intimideren en dan snachts terug komen om te stalken en zich hinderlijk en intimiderend voor de woning ophouden en jullie sluiten doodleuk de casus als opgelost met als antwoord ga maar naar de politie wij kunnen niets doen. Ik vind dit svhandalig gewoon. Maar spreek haar (de bezorgster uit de klacht) in ek geval aan op haar gedrag en geef haaar op zijn minst een waarschuwing. Ik werkte vroeger ook bij postnl maar nu niet meer omdat er mij iets teveel psychopaten rondlopen daar. Ik hoor wel van u. Nogmaals het is niet een keer gebeurt. het gebeurt met grote regelmaat en dat gedrag kom me echt dusdanig mijn strot uit dat of die bezorgster of die hond een doodschop krijgt. Ik wil dat niet maar ze doet altjd maar zo aggressiief en loopt naar me te snauwen. je kan het 1 keer doen je kan het 30 keer doen maar bij de 41e keer als ik toevallig met mijn verkeerde been uit ben ben gestap bestaat er een kans dat er iets uit de hand gaat lopen. En nogmaals dat wil ik niet. Dus doe er wat aan om erger te voorkomen. Als ik tegen haar praat helpt het niet want ik wordt alleen maar uitgesnauwd. dus misschien dat jullie meer success hebben. Dit gedrag is echt niet normaal hoor wat zei doet. nogmaal vraag aan collegas op het depot waar ze werkt ze kunnen beamen dat ze nogal ontvlambaar is verbaal gezien. jullie hebben toch gedrags regels voor bezorgers of geld dat alleen maar als het jullie het beste uitkomt. Ik ben ook gewoon klant van jullie. Jullie reputatie wordt er niet echt beter op hoor als ik al die verhalen hier op klacht.nl lees.

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van der Stap, Nogmaals ik vind dit spijtig om te vernemen. Maar om hier een melding van te kunnen maken heb ik uw volledige Nederlandse adres nodig en tevens ontvang ik graag de datum waarop dit voor het laatst is voorgevallen. Mocht u deze informatie niet verstrekken dan zal ik uw melding afsluiten. Maar ik hoop dat u de gevraagde informatie nog wilt doorgeven en ik zie uw bericht dan ook graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:40 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van der Stap,

Alle klachten die gemeld zijn door taomacuzuh