Klacht: Aggressieve medewerkers

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik was vandaag op bezoek op de saliehof in utrecht waar 2 mannen van post nl bezig waren met laden en lossen van machines in het busje. Een auto moest er langs en vervolgens beginnen de mannen ruzie te zoeken en te schelden bepaalde dingen die ik hoorde wil ik niet eens herhalen. Maar de situatie was zo verhit dat de mensen uit elkaar moesten gehaald worden anders werd er gevochten. Ik vind dit echt niet kunnen vooral niet als ze werkleding dragen van postnl en zich zo gedragen. Ze zijn werkzaam voor een bedrijf en dan de weg blokkeren en ruzie zoeken als iemand er langs wil maar alleen maar aan het laden is. Het kenteken van de bus is v-742-rs. Ik weet niet wat jullie er verder aan doen maar ik vond dat dit gemeld moest worden.

Mvg
Patricia

Zulke mensen horen niet thuis bij de post. Ze bedreigen een oude vrouw die de ruzie wilde sussen en de bewoners waar ze ruzie mee hadden met ik maak je af. En je verliest ik sla je kapot. En nog vervolgens allerlei nare ziektes en andere dingen schelden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw De kuiyper, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat u deze aanvaring heeft gehad met onze bezorgers. Ik kan me goed voorstellen dat u hier enorm van geschrokken bent. Mijn excuses voor het ongemak, en bedankt dat u ons dit komt melden. Graag laat ik dit uitzetten naar het betrokken depot zodat de teamleider van deze bezorgers hiervan op de hoogte is. Om dit te kunnen doen zou ik alleen nog graag van u willen weten op welk tijdstip dit incident heeft plaatsgevonden. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Kimmy94

3 maanden geleden - Ik weet het tijdtip niet precies meer. Maar het gebeurd tussen 14:15 en 14:45 in de middag op de saliehof Mvg Kimberley

Heeft op 06 september 2018 om 13:45 geantwoord

Geachte mevrouw de Kuiyper,

Hartelijk dank voor uw reactie. Dit is natuurlijk absoluut geen goede zaak, mijn excuses voor dit gedrag. Dit is ontoelaatbaar en heb er een melding van gemaakt, de teamleider gaat dit nu bespreken met de betrokken medewerkers. Ik ga er van uit dat het niet weer gebeurt!

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kimmy94