Klacht: Afzender had verkeerde factuur verstuurd waardoor douane kosten te hoog zijn berekend

Andrewsgym op 30 maart 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben iets besteld uit Amerika. Bij de factuur die zij bij de verzending hebben toegevoegd hebben zij de shop prijzen vermeld maar niet de korting die wij als sportschool hebben ontvangen. Dus heeft de douane de volle prijs berekend ipv de prijs die wij hebben betaald. Dit heb ik aan de telefoniste doorgegeven en zij zei dat ze het even on hold zou zetten tot dat we de juiste factuur hadden ontvangen. Contact met Amerika duurde iets langer dan verwacht maar gelukkig hadden ze ons de juiste factuur kunnen sturen. Ondertussen stuurt DHL de onjuiste factuur al door naar Ultimoo incasso. Die komen met dreigbrieven terwijl DHL had gezegd dat ze onjuiste factuur on hold zouden zetten. Uiteindelijk toch maar de hoge bedrag betaald inclusief verhoging die onterecht is. Komen ze nog met dreigbrieven aan omdat er 3 cent te weinig betaald is.

Wij zijn pas tevreden als wij ons geld terug ontvangen en een nieuwe factuur ontvangen over het juiste factuur bedrag. Op 30 januari heb ik alle bewjizen al gestuurd naar DHL amsquery (DHL EFSS)\"

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 maart 2018 om 13:24 geantwoord

Beste heermevrouw,

Heel erg bedankt voor uw bericht.

Ik wil u graag verder helpen. Kunt u mij een e-mail sturen met het desbetreffende verzendnummer en faktuurnummer Mijn e-mailadres is [email protected] Kunt u in het onderwerp van uw e-mail de volgende informatie noteren: KLACHT Refnr.: 694108 - Andrewsgym 50107 dan ontvang ik uw e-mail persoonlijk.

Alvats bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Renate van den Boogaard
DHL Express
088-0552801

Alle klachten die gemeld zijn door