Klacht: afzegging APK keuring bij gebrek aan keurmeester.

op 28 september 2011 over Kwik-Fit in de categorie Garagebedrijven

Op 27-09.jl.kreeg ik een telefoontje van Kwit-fit te Soest, dat de geplande APK keuring incl.kleine onderhoudsbeurt niet kon doorgaan, terwijl ik al 2 maanden geleden deze afspraak heb gemaakt i.v.m. vacantie. Ze gaven als rede op: dat de keurmeester vader was geworden en hij voorlopig niet aanwezig zou zijn. Op mijn vraag: waar moet ik dan zo gauw naar toe, kreeg ik het advies om filiaal Amersfoort te bellen, daar werd ik keurig te woord gestaan en heb mijn afspraak voor a.s. Donderdag 29 Sept. gemaakt.Mijn vraag is, of dit normaal is bij Kwik-Fit, zo hou je toch geen klanten over, service in Soest niet goed.

Ik zei tegen die man van Kwik-Fit Soest, op 30 Sept.a.s.,loopt de termijn af wanneer ik dan met mijn auto de weg op ga neem ik een risico van een fikse boete,daar kwam geen zinnig antwoord op.
Ben blij dat ik naar Amersfoort kan a.s. Donderdag.
Is voor mij wel een heel eind verder, maar heb geen keus, volgende keer nooit meer naar Kwik-Fit, dat weet ik heel zeker,
betaal liever iets meer bij een echte garage.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kwik-Fit in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw verhaal is door ons gelezen en staat geregistreerd onder nummer 74143. Zou u nog uw kenteken kunnen mailen naar webcare@kwik-fit.nl onder vermelding van dit nummer? Wij hopen uw reactie spoedig tegemoet te zien. Met vriendelijke groet, Sander Webcare Kwik-Fit Nederland B.V.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kwik-Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kwik-Fit

Heeft op 04 oktober 2011 om 15:44 geantwoord

Het was helaas niet mogelijk mevrouw op tijd te informeren dat de keurmeester vader was geworden. Vanwege het onstane ongemak hebben wij mevrouw een bloemetje toegestuurd.

Heeft op 05 oktober 2011 om 13:58 geantwoord

Gistermiddag ontving ik een prachtig boeket bloemen met kaartje er bij met de tekst excuses voor het ongemak Kwik-fit.Ben er heel blij mee en dit is klasse, dus over 2jr.weer APK bij kwik-fit Soest of Amersfoort. Bedankt voor dit gebaar dat doet een mens goed.

Alle klachten die gemeld zijn door Fiat