Klacht: afwijzing voor aanvraag lipofilling nav borstkanker en borstreconstructie

op 17 juni 2017 over CZ in de categorie Verzekering

De chirurg heeft een aanvraag ingediend bij CZ voor lipoflling na boverstaande omschrijving in de eerste afwijzing kort door de bocht u valt niet onder voorwaarden in de tweede afwijzing er zit bij u geen deffect en in de derde afwijzing het deffect is te groot en deze drie tegenstrijdige antwoorden komen dan van de (medische adviseurs)???????????
van CZ Deze mensen zo als dit er nu uitziet hebben waarschijnlijk geen opleiding genoten hiervoor
Daarom ben ik nu ook bezig met Juridische hulp om natuurlijk mijn recht te gaan halen want ik VECHT voor mijn RECHT

Als ze de vergoeding met de juiste voorwaarden vergoeden en niet proberen om hier onderuit te komen met tegenstrijdige verklaringen die belachelijk zijn

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van CZ

3 dagen geleden - Beste Irene, Bij jouw gegevens in onze administratie zie ik dat je vorige week met één van onze juristen hebt gesproken over jouw situatie. Zij heeft na dit gesprek toch nog vorige week donderdag contact opgenomen met de medisch adviesgroep. Dit betekent dat CZ je toch gaat uitnodigen op het spreekuur. De medisch adviseur kijkt uiteraard nogmaals goed of uw situatie valt onder de dekking van het verzekerde pakket. Blijkt dat toch niet zo te zijn, dan proberen mijn collega's dit aan je uit te leggen. De juriste gaf aan mij door dat ondanks dat jij ervan overtuigd bent dat je in aanmerking komt voor een vergoeding, je het ook heel belangrijk vindt om te worden gezien en een goede uitleg te krijgen als het bij een afwijzing zou blijven. Dat is voor onze juriste de reden geweest de medisch adviesgroep in te schakelen. Groet, Karlijn (medewerker Webcare CZ)

Reactie van de melder van de klacht vechtenvoorjerecht

3 dagen geleden - Bedankt voor de reactie Ik wil ook even laten weten dat ik 4 juli een afspraak met de chirurg hierover heb en die gaat ook precies op papier zetten wat de precieze afmetingen zijn van de borst en van de defecten en dan zal ook blijken dat er geen een defect zo groot is als een kwadrant van de borst zoals jullie beweren afz verdrietje

Reactie van de melder van de klacht vechtenvoorjerecht

3 dagen geleden - Graag gedaan. Ik stuur jouw reactie meteen door naar onze juriste. Groet, Karlijn, medewerker Webcare CZ

Reactie van de melder van de klacht vechtenvoorjerecht

3 dagen geleden - Dank je, alleen wel jammer dat dit nodig is om je recht te halen afz Verdrietje

Reactie van de melder van de klacht vechtenvoorjerecht

2 dagen geleden - Ik begrijp jouw reactie. Weet dat mijn collega's van team klachten en Geschillen een klachtafhandeling beoordelen op verbeterpunten voor de collega's die de klachten afhandelen. Jouw dossier wordt daarin dus meegenomen. Groet, Karlijn, medewerker Webcare CZ

2 dagen geleden - Ik ben zeer benieuwd dus afwachten

Reactie van de melder van de klacht vechtenvoorjerecht

14 uur geleden - Ik ben net telefonisch benaderd door een jurist van ZIN omdat ik had gevraagd even te verduidelijken wat de regels zijn met lipofilling omdat het volgens CZ niet helemaal duidelijk is Hij heeft mij een aantal goede adviezen gegeven Volgens hem moet ik er zo snel mogelijk een rechtzaak van maken want volgens hem is hier ook geen discussie over mogelijk en hij betreurt het ook ten zeerste dat CZ zo omgaat met mensen Verdrietje

Reactie van de melder van de klacht vechtenvoorjerecht

14 uur geleden - Bedankt dat je ook deze informatie doorgeeft, Verdrietje. Dit geef ik nu weer door aan mijn collega's die jouw geschil in behandeling hebben. Groet, Karlijn, medewerker Webcare CZ

Alle klachten die gemeld zijn door vechtenvoorjerecht