Klacht: afwijzing van retourneren produkt

op 29 augustus 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

heb TESTER SPECIAL C22 (alcoholtester) besteld en heb deze getest , batterijen ingestoken , maar was niet overtuigd . Heb teruggestuurd in originelen verpakking en nu beweren zij dat ze het produkt in aangebroken staat hebben teruggekregen wat ik niet geloof. Nu zou ik eerst moeten betalen en dan zouden ze mij dat toestel (dus in aangebroken staat!!!!) terugsturen mits nog eens verzendingskosten. als ik niet op tijd betaal komt er nog eens 40 euro bij de 55.90 dat het toestel kost wat ook al dieflijk gestolen is

Ik heb het toestel volledig intact teruggestuurd wat ze ook beweren heb verzendingskosten voor betaald. Er is zoiets als rechten van de consument, en ik moet dat toestel niet meer hebben . ik wil met dit bedrijf niets meer te maken hebben

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 14 september 2017 om 16:29 geantwoord

Geachte klant,

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze service.

De tester special C22 is een alcoholtester, dit betekent dat u uw mond gebruikt om dit product te testen. U geeft aan het product getest te hebben, dit betekent dat u het heeft aangebroken.

Om hygiënische reden mag dit product dan ook niet retour komen, deze is na gebruik niet meer in een verkoopbare staat.

Uit service kan ik u 25% korting aanbieden omdat u ons product zo prijzig vindt.

Indien u hiermee akkoord gaat hoor ik dit graag terug.

Coen
Bralex Webshops afdeling klachten

Alle klachten die gemeld zijn door danythefirst