Klacht: afwijzing

op 21 juli 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ik probeer spullen te bestellen via internet,met afterpay,krijgt steeds de melding van afterpay dat deze niet mogelijk is,ik wil wel eens weten waarom niet !!

Gewenste Oplossing:

als de zaak is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 24 juli 2017 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 24 juli 2017 om 11:47 geantwoord

Waar zit het probleem dan wel ?? er moet toch iets bekend zijn anders word ik toch niet telkens afgewezen

Bericht van Directpay

4 weken geleden - Geachte, Het beste kunt u ons even bellen want zo kunnen we sneller schakelen om te zien waar het euvel zich bevind.

Alle klachten die gemeld zijn door armie1951