Klacht: afval pillen

op 10 juli 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

ik heb twee potjes met afval pillen besteld, in de advertentie stond dat het gratis was. Nu krijg ik via de mail een rekening van ruim 99 euro.
hoe kan ik dat oplossen, ik ben echt niet van plan om dat te betalen

ik ben tevreden wanneer het bedrijf Bralex aangepakt wordt, en als bedrieger bekend wordt gemaakt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 13 juli 2017 om 16:46 geantwoord

Beste Mary,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik zie dat u ondertussen met mijn collega al tot en oplossing bent gekomen.
Hierom zal ik dan ook niet verder in gaan op uw klacht hier.
Zodra het pakket bij ons retour is ontvangen zullen wij dit aan u terug koppelen en zullen wij dit voor u afwikkelen.

Vincent

Heeft op 13 juli 2017 om 17:41 geantwoord

De medewerking is goed. Ik vind de side moeilijk te volgen maar dat kan ook aan mij liggen. Ik op dit moment niet helder denken vanwege ernstige ziekte.
Mary

Reactie van de melder van de klacht KAMERLINDE

1 maand geleden - Ik heb geen adres om te retourneren. Anders had ik dat vandaag al gedaan Mary

Bericht van Bralex

2 weken geleden - Beste Mary, Wij hopen dat alles is opgelost en sterkte gewenst de komende tijd. Met vriendelijke groet, Laura

Reactie van de melder van de klacht KAMERLINDE

2 weken geleden - Beste Laura, dank voor de meelevende reactie, met vriendelijke groeten, Mary

Alle klachten die gemeld zijn door KAMERLINDE