Klacht: Afval deponeren in tuin

op 25 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is weer eens raak, vandaag had de bezorger zijn afval van het niet thuis papier verfrommeld en in mijn aanhangwagen in de tuin gedeponeerd. Ik ben zelf heel erg klaar met DHL en zou eigenlijk niet meer door hen bediend willen worden. Wat een slecht visitekaartje zijn deze chauffeurs.
Klacht 2

Het niet invullen van niet thuis papiertjes komt veel voor. Bij zoekraken pakket kun je hier niets meer mee, dit heb ik ervaren. Vul die papieren gewoon in zoals het hoort.

Als de bezorger netjes zijn werk doet, ik heb al zoveel slechte ervaringen met deze partij dat ik er niet meer in geloof. Geef mij maar GLS, post nl enz enz.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 april 2017 om 17:14 geantwoord

Beste Wim,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een chauffeur zomaar afval bij u in de tuin/aanhangwagen deponeert! Heel goed dat u dit doorgeeft bij ons. Mijn excuses hiervoor natuurlijk en ook voor de overige slechte ervaringen die u met ons heeft gehad. Ik zal hier melding van maken bij het depot zodat dit met de chauffeur(s) zal worden besproken. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Wimpronk